Podziel się!

10 września 2013

Sałatka gyros

Tę sałatkę zna chyba każdy. Ja zrobiłam ją w wersji odtłuszczonej.



Składniki (składniki na dużą miskę):

  • pierś kurczaka
  • 1 kapusta pekińska
  • 1 czerwona papryka
  • 6 malutkich/ 3 średnie ogórków konserwowych (polecam te wykonane w domu)
  • 5 łyżek kukurydzy konserwowej (bez dodatku cukru)
  • 1 łyżeczka oliwy z oliwek
  • jogurt naturalny (gęsty) *
  • ketchup (wybierzmy ten, o jak najprostszym i naturalnym składzie) *
  • przyprawa gyros (najlepiej taką, która nie zawiera wzmacniaczy smaku czy sztucznych aromatów) 
* jeśli chodzi o ilość jogurtu i ketchupu to trudno jest mi dokładnie powiedzieć, ile użyłam ale na pewno zredukowałam ilość ketchupu w stosunku do oryginalnego przepisu

Wykonanie:
Pierś pokroić, doprawić i usmażyć na patelni posmarowanej oliwą. Kapustę i paprykę pokroić. Wszystkie składniki wymieszać i doprawić. 
Sałatkę można zrobić również w wersji warstwowej. Ja jednak wybrałam zwykłą i szybszą opcję. 


Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz