Podziel się!

25 sierpnia 2013

Przegryzka z prażonej... ciecierzycy

Przepis, który zobaczyłam rok temu w programie Ewy Wachowicz i od tamtego czasu czekał na wypróbowanie. Co prawda przepisu nie zapisałam ale myślę, że był bardzo podobny. Prażona ciecierzyca może być zdrową alternatywą dla chipsów, chociaż smakiem bardziej przypomina orzeszki w posypce paprykowej :)


Składniki: 

  • 1 szklanka ciecierzycy
  • przyprawy np. mielona papryka, czosnek, sól, curry - co kto lubi :)

Wykonanie: 
Ciemierzycę przygotować wg przepisu na opakowaniu- ja najpierw moczyłam ciecierzycę przez ok. 12h a później gotowałam przez 20 min (uwaga, ciecierzycę solimy na koniec gotowania). Ugotowaną ciecierzycę wymieszać z dowolnymi przyprawami, wyłożyć na papier do pieczenia i i prażyć w 190st (temp. zależy od piekarnika) przez ok 30 min. 




Smacznego, 

Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz