Podziel się!

14 października 2014

Dietetyczna nutella- ulepszona wersja

Pamiętacie przepis na krem czekoladowy (klik) ? Od dawna chodziło mi po głowie ulepszenie go. Niby smak był ok ale brakowało tej nutki orzechów laskowych, które posiada najbardziej popularny i lubiany krem czekoladowy. Rozwiązanie okazało się banalnie proste- olej z orzechów laskowych zamiast awokado :) Zdecydowanie mogę powiedzieć, że to najlepszy dietetyczny krem czekoladowy, jaki kiedykolwiek jadłam :)



Składniki:

  • 1 banan
  • 2 czubate łyżki prawdziwego kakao
  • 1-2 łyżek oleju z orzechów laskowych
  • + opcjonalnie substancja słodząca do smaku (ja nie dodawałam)

Wykonanie:
Wszystkie składniki zmiksować razem. 




Pozdrawiam, 

Maja

3 komentarze:

  1. bardzo lubię wszelkie wersje domowych kremów a'la nutella!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania tej wersji- na razie to mój nr 1 wśród dietetycznych kremów :)

      Usuń
  2. nutelle uwielbia chyba każdy, sądzę, że jest to świetny zamiennik! :)

    OdpowiedzUsuń