Podziel się!

19 lutego 2014

Razowe spaghetti z kremowym sosem

Kolacja we dwoje  i bycie na diecie? Zwykle do trudne do wyobrażenia. Ale jak najbardziej możliwe :) Dzisiaj przepis idealny na tak moment. Walentynki co prawda już za nami ale okazji do przygotowania romantycznej kolacji na pewno nie brakuje :)  Ten przepis zaskoczy i zadowoli nawet oponentów dietetycznych przepisów- sos jest baaardzo kremowy i w niczym nie ustępuje sosom na bazie śmietany. Zdecydowanie polecam :)



Składniki (na 1 porcję): 

  • 50g makaronu razowego typu spaghetti
  • 3 pieczarki
  • 2 plastry chudej szynki
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 3 łyżki serka kanapkowego light (ja użyłam serka z Lidla)
  • 3 łyżki jogurtu gęstego (lub 1 łyżka greckiego i 2 łyżki zwykłego jogurtu)

Wykonanie: 
Pieczarki pokroić i poddusić na oliwie. Gdy puszczą trochę wody, dodać pokrojoną szynkę i chwilę podsmażyć. Następnie zmniejszyć ogień, dodać jogurt, serek i wymieszać. Sos doprawić i chwilę gotować (jeśli jest za gęsty, można dodać jeszcze jogurtu). Podawać z ugotowanym makaronem. 



Pozdrawiam, 

Maja

4 komentarze:

  1. jak miło, że jest więcej takich blogów jak mój! tylko dlaczego dopiero teraz tu trafiłam?! nie wiem, ale na pewno będę częściej! Zapraszam do mnie :) http://and-our-joy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy zatem do odwiedzania:) Ps. bardzo fajne przepisy- chyba mamy podobny gust kulinarny :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dietetycznie nie znaczy, że nie do syta! trzeba będzie wypróbować Wasz sos :)

    OdpowiedzUsuń