Podziel się!

16 czerwca 2014

Dietetyczny tort urodzinowy

To mój pierwszy tort urodzinowy który wykonałam. Zdecydowałam się na tort bez pieczenia. Przepis jest bardzo prosty, a mina podczas krojenia tortu przez jubilata- bezcenna :-) Podejrzewam, że spodziewał się w środku biszkoptu z kremem ;-)

Po obliczeniu cały tort zawiera:
  • 1100 kcal
  • 222 g węglowodanów
  • 4 g tłuszczu
  • 42 g białka
  • 1620 mg potasu
  • 180 mg witaminy C
1 porcja tortu zawiera: (tort dzielimy na 8 części)
  • 140 kcal
  • 28 g węglowodanów
  • 0,5 g tłuszczu
  • 5 g białka


Składniki:
  • arbuz ok 2 kg (może być duża połówka lub 1 mały)
  • serek naturalny President 0% tłuszczu
  • 4 łyżeczki ksylitolu
  • garść czereśni (do ozdoby)
  • garść truskawek (do ozdoby)
Przygotowanie:
Ja kupiłam połówkę dużego arbuza. Odcięłam górną część tak aby nadać płaską formę. Następnie po kolei odcinałam skórkę z boków arbuza. Serek zmiksowałam z ksylitolem i nałożyłam szpatułką na arbuza. Z czereśni usunęłam pestki, a truskawki pokroiłam w plasterki i ozdobiłam tort.  

Pozdrawiam,
Sandra.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz